Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 May 2024 15:38:13 +0300

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/03631 aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Raasiku alevik, 11318 
Raasiku Meistripunkti tee (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 11318 Raasiku Meistripunkti tee (65101:007:0070) 
kergtee + tänavavalgustsuse projekteerimistingimuste kooskõlastus.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26971768>  (menetlus nr: 
428022), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (EEVA AVIK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister